ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2001-2007
KOΡΙΤΣΑ-ΑΛΒΑΝΙΑ
Στις 19 Μαϊου 2006, ο Λάμπρος Ψυρράκης συμμετέχει στο πρότζεκτ του κρατικού μουσείου σύγχρονης τέχνης Θεσσαλονίκης, με επιμέλεια του καθηγητή Ηλία Μυκονιάτη και τίτλο "Αφίξεις". Η έκθεση γίνεται στην Κοριτσά και τα Τίρανα στην Αλβανία. Ο Λάμπρος Ψυρράκης, ζωγραφισμένος, εμφανίζεται να παρατηρεί ένα κορνιζαρισμένο έργο με χρωματιστές κορδέλες. Δίπλα εκτίθεται το ζωγραφιστό έργο με κορδέλες, ακορνιζάριστο, ενώ παράμερα, στον ίδιο χώρο κίτεται ένα τρισδιάστατο κουτί περιτυλιγμένο με πραγματικές χρωματιστές κορδέλες! Εχουμε λοιπόν ένα ζωγραφικό πίνακα που μοιάζει κλασικός, ένααφηρημένο μοντερνιστικό πίνακα δίπλα στον προηγούμενο, και παραπέρα κάπου μισοκρυμένο ένα τρισδιάστατο αντικείμενο-πακέτο τυλιγμένο σε χρωματιστές κορδέλες που μιμείται τα δύο παρακείμενα έργα τέχνης. Πρόκειται κυριολεκτικά για παράξενα μπλεξίματα, που είναι ο τίτλος των αντίστοιχων ατομικών εκθέσεων, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη του Λάμπρου Ψυρράκη. Ειρωνικό σχόλιο στην εννοιολογική τέχνη του J. Kosuth ή μεταμοντέρνα αναφορά στον R. Magrite? Eίναι στο χέρι του θεατή να αποφασίσει.
KOΡΙΤΣΑ-ΑΛΒΑΝΙΑ
Στις 19 Μαϊου 2006, ο Λάμπρος Ψυρράκης συμμετέχει στο πρότζεκτ του κρατικού μουσείου σύγχρονης τέχνης Θεσσαλονίκης, με επιμέλεια του καθηγητή Ηλία Μυκονιάτη και τίτλο "Αφίξεις". Η έκθεση γίνεται στην Κοριτσά και τα Τίρανα στην Αλβανία. Ο Λάμπρος Ψυρράκης, ζωγραφισμένος, εμφανίζεται να παρατηρεί ένα κορνιζαρισμένο έργο με χρωματιστές κορδέλες. Δίπλα εκτίθεται το ζωγραφιστό έργο με κορδέλες, ακορνιζάριστο, ενώ παράμερα, στον ίδιο χώρο κίτεται ένα τρισδιάστατο κουτί περιτυλιγμένο με πραγματικές χρωματιστές κορδέλες! Εχουμε λοιπόν ένα ζωγραφικό πίνακα που μοιάζει κλασικός, ένααφηρημένο μοντερνιστικό πίνακα δίπλα στον προηγούμενο, και παραπέρα κάπου μισοκρυμένο ένα τρισδιάστατο αντικείμενο-πακέτο τυλιγμένο σε χρωματιστές κορδέλες που μιμείται τα δύο παρακείμενα έργα τέχνης. Πρόκειται κυριολεκτικά για παράξενα μπλεξίματα, που είναι ο τίτλος των αντίστοιχων ατομικών εκθέσεων, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη του Λάμπρου Ψυρράκη. Ειρωνικό σχόλιο στην εννοιολογική τέχνη του J. Kosuth ή μεταμοντέρνα αναφορά στον R. Magrite? Eίναι στο χέρι του θεατή να αποφασίσει.